Ce este anul sabatic? - Revista "Wind Of Change"

Bună!

 

    Noul proiect Revista "Wind Of Change" este în plină desfășurare. Acestă revistă va fi încărcată de conținut de catre Cornel și alte doua persoane talentate în ale scrisului - Andrei și Diana.

        Câte un articol nou va fi postat în revistă în fiecare luni, miercuri și vineri.
        Vă mulțumesc pentru interes și Revista rămâne revistă, iar blogul meu de suflet rămăne același. De aceea revista este disponibilă online pe Revista "Wind Of Change", si pe instagram @another_cornelside18 :) !

          In primul articol este vorba despre anul sabatic. Ce este un an sabatic nici eu nu stiam, dar Andrei, prietenul meu cel mai bun ne povestește din propria sa experiență.


        "Anul Sabatic – din Occident în România.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I fell better now because of you.

Insecurities are part of our lives

insecurities *short talk with myself * 1

2018. Bună!                              Nu trăiesc în trecut, dar tu mă făceai fericit.  Eram dintr-o altă lume, mă diferenţiam...